Nyager SFO2

Velkommen til SFO2 - Rødovre Fritidscenter (36 37 83 46)

Vi byder alle forældre og børn fra 3. - 6. klasse på Nyager Skole velkommen til Fritidsklubben Rødovre Fritidscenter (RFC).

Vi glæder os til at skabe en spændende og lærerig tid sammen med jeres børn i Klubben og ser frem til det gode samarbejde med jer forældre herom.

Nedenfor kan I hente vores informationsfolder, hvor I vil kunne finde vigtige informationer om Rødovre Fritidscenter, som forhåbentligt kan besvare de mange spørgsmål, som I muligvis kunne have hertil.

Ligeledes kan I hente vores årskalender, så I kan danne jer et overblik over skoleårets mange planlagte aktiviteter og arrangementer i Rødovre Fritidscenter.

Skulle I have yderligere spørgsmål, er I selvfølgelig også altid velkomne til at kontakte os i Klubben.

Årskalender 2022-2023 maj-juli

Årskalender 2023-2024 august-oktober